Search

+

קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים מתאים ומומלץ לכל מי שבבעלותו אתר באינטרנט ומעוניין לחסוך את עלויות הקידום בגוגל. כמו כן, הקורס מתאים גם למנהלי שיווק, מפתחי אתרים ולכל אדם המעוניין לרכוש מקצוע חדשני, מאתגר ורווחי. על מנת להתקבל לקורס קידום אתרים, אין צורך בידע מוקדם, אלא רק ידע בסיסי בשימוש במחשב. על מנת לקדם אתרים במנועי החיפוש אין צורך ללמוד שפות תכנות ברמה גבוהה, אלא רק HTML ברמה בסיסית ביותר.

תלמידים

אז מה בעצם לומדים בקורס קידום אתרים?

גוגל מדרגת את האתרים במנוע החיפוש, לפי עשרות פרמטרים שונים ומגוונים. לדוגמא : כמות קישורים חיצוניים אל האתר משפיעה על דירוג האתר בגוגל. על מנת להבין מהם הפרמטרים החשובים ביותר למנוע החיפוש, יש לבצע מחקרים ולהסיק מסקנות שיעזרו לנו בטווח הארוך. כאשר אנחנו מבצעים מחקר מסוים ומסיקים שהפעולה עזרה לקידום בגוגל, אנחנו מבינים שזוהי פעולה המועילה לקידום האורגני ומוסיפים אותה לרשימת הפעולות לקידום אתרים.

 

 

 

Category
קורס קידום אתרים
Review
₪10,000
Enroll for this course

תיאור הקורס

 מדוע להירשם לקורס קידום אתרים דווקא בW.D.C?

  • התמקדות בעבודה מעשית – קידום מעשי של מספר אתרי לקוחות במהלך הקורס ובנייה של תיק עבודות
  • עבודה בכיתות קטנות – עד 6 תלמידים בכיתה
  • אפשרות לקורס אישי עם מורה פרטי אחד על אחד – בשעות נוחות לפי דרישת התלמיד
  • חסכון משמעותי בזמן – התמקדות בעבודה מעשית, תוך כדי הצגת בעיות נפוצות ופתרונן
  • לימוד ושימוש בכלים העדכניים ביותר לתחומי קידום אתרים
  • בקורס נלמדים כל הסודות לקידום אתרים של W.D.C
  • אין צורך בנסיון קודם, מתאים גם לבעלי אתרים
  • תמיכה וייעוץ מקצועי של המרצים לאורך כל תקופת הקורס
  • WDC הנה חברה אשר עוסקת בתחומים רבים הקשורים לעולם האינטרנט והמחשבים: תיכנות, בניית אתרים, קידום אתרים ופיתוח אפליקציות. הצלחה במקצוע קידום האתרים דורשת ידע נרחב ככל האפשר בעולם האינטרנט ולכן
    קורס קידום אתרים אצל WDC, המתמחה במספר רב של תחומים, יהיה אפקטיבי יותר, מועיל יותר, מעשיר יותר ויעניק לכם את ארגז הכלים הטוב ביותר למציאת עבודה ולהתקדמות.
    חברת WDC, מאפשרת לכם לימודים מקצועיים ופרקטיים לא רק בתחום קידום האתרים, אלא מאפשרת לכם גם לקחת קורס בניית אתרים, דבר אשר יקנה לכם יתרון משמעותי בתחום קידום האתרים.

בקורס קידום אתרים נלמדים כל הסודות שלנו לקידום אתרים

לאחר ניסיון רב שנים וביצוע מאות מחקרים שונים, W.D.C מציעה לכם ללמוד את הסודות שלנו לקידום אתרים. במקום שאתם תצטרכו להשקיע זמן וכסף בביצוע מחקרים, אנחנו מלמדים אתכם את כל הדרכים שלנו לקידום האתר, ואת הדרך לבצע מחקרים נוספים בעתיד בעצמכם. בנוסף לשיטות הפעולה, אנחנו מלמדים כיצד להשתמש בכלים שונים לקידום אתרים: כלי ניתוח ומחקר, כלים לפרסום באינטרנט ועוד מגוון כלים שיעזרו לכם לקדם את האתר, בצורה אורגנית וממומנת.

קורס קידום אתרים בדגש על עבודה מעשית

אצלנו ב W.D.C החלטנו להתמקד בעבודה מעשית יותר מאשר בחומר התאורטי. אנחנו מאמינים שהצלחת התלמידים שלנו מגיעה דרך עבודה מעשית ולא דרך סיפורים ומעשיות. במהלך הקורס לקידום אתרים, אנחנו מעבירים אליכם אחריות על קידום של מספר אתרים במקביל. כך אנחנו מלמדים את החניכים תוך כדי עבודה מעשית על לקוחות קיימים ויוצרים לתלמיד תיק עבודות והוכחת ניסיון מעשי שתעזור לו בעתיד. שיטת העבודה הייחודית מאפשרת לנו להציע לכם קורס מעשי ומקצועי, במחירים נוחים במיוחד.

Reviews

תגובות (אין תגובות )

אין תגובות כרגע.

כתיבת תגובה

 
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support