Search

+

קורס בניית אתרים סלולריים

קורס בניית אתרים סלולריים – ייחודי!

אתר סלולרי הוא אתר המותאם לגלישה באמצעות מכשירים סלולריים חכמים. כאשר גולש נכנס אל אתר רגיל באמצעות מכשיר סלולרי, האתר "מזהה" את סוג המכשיר, ומעביר את הגולש לאתר סלולרי המותאם לגלישה ידידותית בהתאם לגודל המסך. אתר סלולרי לרוב יהיה שונה מהאתר הרגיל ואינו יכיל את כל החומר שמופיע באתר הרגיל. מטרת האתר הסלולרי הוא להמיר את תנועת הגולשים הסלולריים לפניות של לקוחות, בצורה ידידותית ונוחה לכל מכשיר סלולרי.

מדוע להירשם לקורס בניית אתרים סלולריים ?

שנת 2011 הייתה השנה הראשונה בעולם, בה היקף מכירות הסמארטפונים עלה על היקף המכירות של מחשבים אישיים. מומחים לשיווק סלולרי משווים את התקופה העכשווית לתקופת קידום האתרים בשנת 1999. רוב אלו שהתמקדו בתחומי קידום האתרים בשנים הללו, הצליחו לייצר לעצמם משכורת נאה במיוחד ועד היום חלקם נהנים מותק ברשת המציב אותם בראש תוצאות החיפוש.

אנליסטים לשיווק באינטרנט מדווחים על שינוי דרסטי באופי השימוש והחיפוש ברשתות החיפוש. רבים מהם טוענים שעד שנת 2015 רוב החיפושים ברשת האינטרנט תתבצענה דרך מכשירים סלולריים חכמים. כבר היום 9%-15% מהחיפושים בישראל מתבצעים דרך מכשירים סלולריים. בארה"ב הנתונים מצביעים על 20% ואף יותר.

בנוסף לכמות החיפושים שעולה בצורה מתמדת, רבים טוענים ליחס המרה גבוה באתרים סלולריים. הסיבה טמונה באופי החיפוש של הגולש הסלולרי – קרוב לודאי שאינו נמצא בביתו ואם הוא מחפש משהו הוא יזדקק לו "כאן ועכשיו". לכן, יש יותר פניות על אותה הכמות של קליקים בחיפושים סלולריים. עוד יתרון לבניית אתרים סלולריים, הוא המחיר הנמוך לקליק בשיווק סלולרי – המחיר לקמפיין פרסומי תלוי בביקוש שיש באותו התחום, ומכיוון שעדיין אין הרבה אתרים סלולריים, אין ביקוש גדול לפרסום סלולרי והמחיר בהתאם.

בשנים הקרובות אנו מצפים לעלייה משמעותית בביקוש לאתרים סלולריים, וזקוקים לצוות איכותי שיוכל לייצר את ההיצע. קורס בניית אתרים סלולריים יכשיר אתכם לבנות אתרים סלולריים מקצועיים ואיכותיים, לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד.

סטודנטים אשר סיימו בהצלחה את קורס בניית אתרים יוכלו לרכוש ידע מעשי ע"י קבלת פרויקטים בליווי צמוד של מתכנתי החברה NextSite בניית אתרים לעסקים – החברה המובילה בישראל לבניית אתרים עם בטכנולוגיה מתקדמת עם דגש על שיפור יחס המרה .
touch screen

מה לומדים בקורס בניית אתרים סלולריים?

  • תכנון נכון וידידותי למשתמש של אתר סלולרי
  • הצבת כפתור לחיוג מהיר ישירות לבית העסק (Click To Call)
  • הצבת כפתור GPS להכוונת הלקוח אל העסק (Click To Map)
  • דרכי שיווק נפוצים בפרסום באפיקים סלולריים

מדוע להירשם לקורס בניית אתרים סלולריים דווקא בW.D.C?

  • התמקדות בעבודה מעשית – יצירת תיק עבודות לתלמיד בעזרת בנייה של מספר אתרי לקוחות במהלך הקורס.
  • יחס אישי ועבודה בכיתות קטנות – עד 6 תלמידים בכיתה
  • אפשרות לקורס אישי עם מורה פרטי אחד על אחד – בשעות נוחות לפי דרישת התלמיד
  • חסכון משמעותי בזמן – מתמקדים בעבודה מעשית, תוך כדי הצגת בעיות נפוצות ופתרונן
  • תמיכה וייעוץ מקצועי של המרצים לאורך כל תקופת הקורס
  • לימוד ושימוש בכלים העדכניים ביותר לבניית אתרים סלולריים
Posted in: כללי

תגובות (אין תגובות )

אין תגובות כרגע.

כתיבת תגובה

 
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support