Search

+

הקורס קידום אתרים ומנוע החיפוש גוגל איך זה עובד

מהו קידום אתרים? למה צריך קידום אתרים? ואיך זה קשור לקורס בניית אתרים?

יש לא מעט שאלות בכל ההקשר של מנועי החיפוש ובעיקר גוגל כיצד הוא עובד ואיך האלגוריתמים שלו משפיע על עולם ה- SEO. גוגל הוא מנוע המוביל בעולם והוא ממש משפיע בתעשייה יש לו יכולת לרסק עסקים וכן באותה המידה להעשיר מאות אלפי בתי עסקים בעולם ויבשראל בפרט. לפני שנכנסים לעולם השיווק רצוי להבין כיצד מנוע החיפוש ל גוגל עובד.

כיום לשנת 2022 קיימים מליוני עסקים בעולם שפשוט מעוניינים להרים את העסק שלהם קידמה במנוע החיפוש וכאן המקצוע קידום אתרים בגוגל ובקורס שלנו תלמדו את כל סודות המקצוע. אנו נלמד אתכם כיצד לקדם בגוגל ואיך לבצע צעד אחר צעד SEO מושלם לאתר.

ואיך קידום אתרים בגוגל יכול לסייע  ובעיקר אנו נתקלים בשאלה מהו קידום אתרים ומדוע ישנו קשר הדוק בין קורס קידום אתרים לבין קורס בניית אתרים.

אז החלטנו לעשות לכם סדר!

נתחיל בכך שנסביר מהו קידום אתרים ואילו שיטות קיימות:

קידום אתרים אורגני שבעצם מכונה SEO

כאשר גוגל הקים מנוע החיפוש שלו הוא יצר שני ערוצי פרסום האחד המכונה אורגני ובמילים אחרות SEO = Search Engine Optimization זהו הערוץ שממלא את תכונו של המנוע איך אינו מניב תשואה כלשהי או רווח כספי לחברה, ולכן בגוגל תכנתנו קוד אלגוריתמים מורכב מאוד המאפשר לאתרי מובילים במיקומים גבוהים והאתרים עם הפחות רלוונטיות כלפי מטה.

כידוע גוגל מורכב מאוד וכן הסוד הזה שמור היטב, כך שמי שיפצח את הקוד לקידום אורגני ברמה הטובה ביותר קרוב לוודאי יהיה עשיר. נפרט בהמשך על הקידום אתרים האורגני.

בניית קישורים טבעיים

על מנת לקדם בגוגל בערוץ האורגני, נדרש לייצר אמינות ואמינות נרכשת כאשר יש לא מעט אתרים שממליצים על האתר שתחפצו לקדם. למשל תדמיינו אדם שרוצה להיות ראש ממשלה – הוא חייב לעבור דרך מסוימת שאנשים רבים יכירו אותו, להקים מפלגה שבה יש צוות של אנשים שמאמין בדרכו והולכים עימו. בגדול הוא חייב לקבל קולות מהעם בכדי להגיע למעמד מכובד.

אותו הדבר האלגוריתמים של גוגל מחפש באתר שלך. לא ייתכן שאתר חדש שיעלה לאוויר יעבור את כל העסקים שמקדמים שנים, אלא אם אותו האתר פופולארי ויש לא מעט אתרים שמקשרים אליו. ומכן מגיע הטריק שרוב מקדמי האתרים משתמשים בו "לצוד דומיינים וותיקים".

רכישת דומיין וותיק מסייע בקידום האתר?

אז כמו שדיברנו בפיסקה הקודמת כן, לפחות נכון להיום לשנת 2022 רכישת דומיינים וותיקים בעל אתרים מקשרים יכול לסייע רבות בקידום במנועי החיפוש, ובאותה המידה יכול גם לפגוע כאשר רוכשים דומיין "שעשה שטויות" ואף אולי נכנס לארגז חול. אתר לרכישת דומיינים וותיקים.

מהו ארגז חול? תקועים?

ארגז חול הוא בעצם המונח להיות תקוע, "גז בניוטרל" מבאס אבל כאשר האלגוריתמים של גוגל מזהה פעילות חשודה בביצוע קידום האתר. קרוב לוודאי שתכניסו את אתרכם לארגז חול ותקופה ארוכה לא תוכלו לזוז משם. בקורס נלמד שיטות להוצאת האתר מארגז חול.

קידום אתרים ממומן

והערוץ השני המכונה קידום אתרים ממומן PPC "Pay Per Click" תשלום לפי הקלקה \ כניסה לאתר, שם גוגל בעצם מציגים את אתר הלקוח עבור תשלום לפי כניסה.

שאלת השאלות איך קשור קידום אתרים לקורס בניית אתרים?

כחלק בלתי נפרד, נדרש לדעת לפחות בשנה 2020 גם בניית אתרים וגם קידום אתרים. ומדוע? כאשר בית עסק מזמין אצלכם אתר אינטרנט שהולך לשרת אותו.. קורב לוודאי וב- 99% הוא ירצה לקדם את אתרו במנועי החיפוש המובילים כדוגמא גוגל.

עם זאת חשוב לדעת כאשר בונה אתרים נמצא ללא ידע בכל הנושא של אופטימיזציה למנועי החיפוש, האתר לא יבנה בצורה האולטימטיבית עבור מנועי החיפוש. ואז מה שיקרה זה שאותו בעל עסק יצטרך חברה אחרת עלמנת שתבנה עבורו את האתר בנוי ל – SEO.

אז מה עושים? והיכן לומדים?

יש כמה אופציות, ניתן לגשת לקורס בניית אתרים ב – WDC תלמדו קורס אישי אחד על אחד, מורה פרטי לבניית אתרים און ליין. כאשר כל תלמיד מקבל יחס אישי ומורה פרטי. ניתן גם לאחר הקורס של בניית אתרים ללמוד ב- WDC קורס קידום אתרים בגוגל ולצבור את הידע המקסימלי.

תוכלו לראות כיצד קידום אתרים בגוגל מושפע באינדקס כמו יאהו, כמו כן אנחנו נלמד אתכם כיצד לקדם בגוגל ובכל מנועי החיפוש הגדולים. כיום נוכל להכישר אתכם איך להכניס כסף באמצעות מנוע החיפוש Boole תוכלו למצוא במנוע החיפוש לא מעט תוצאות של גולשים, תוכלו להיכנס למנוע ולחפש כל ביטוי שתרצו לדוגמא תוצאות צאנס, סרטים טי וי ,תחזית מזג האוויר למחר ועוד..

חשוב לנו לציין תלמדו ממורים העוסקים בתחום ושהכשירו מאות מתכנתים ומקדמי אתרים בעלי חברות מובילות בתעשייה.

וישנה עוד אופציה שהיא מאוד מקובלת ללמוד קורס בניית אתרים בחברתנו ולעבוד בשיתוף פעולה עם חברת WEBON העוסקת בקידום אתרים בגוגל כבר מעל עשור. כתובת האתר https://webon.org.il כאשר הם ילוו אתכם לאורך כל התהליך בניית האתר עד לשלב של סיום והגשת האתר ללקוח.

.

מתכנת אתרים שיודע קידום בגוגל

זה כח! חשוב שתזכרו את זה! לא תמיד מתכנת יודע קידום אתרים ולכן יש לא מעט עבודות שפשוט לא יגיעו לידיו, שואלים למה? יש חברות לקידום אתרים שיודעות את עבודת הקידום אתרים וכן גם את בניית האתרים והן ימשכו לצד שלהם את כל העבודה.

אז בהמלצה חמה זו, נשמח להגיד לכם שניתן ללמוד בחברתנו את שני הקורסים ולא רק תוכלו להתקדם עם חברת מובילה כמו WEBON שתעזור לכם לבנות את האתר עם כל האלמנטים של קידום אתרים בגוגל.

 
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support